Behöver rekommendationer för ett bra iPhone XR kortfodral?

Tappade av misstag bort mitt gamla plånboksfodral till min iPhone XR. Jag behöver ett nytt korthållarfodral som är hållbart och stilfullt. Några förslag på var jag kan hitta ett pålitligt? Helst med tillräckligt utrymme för några kort.

Om du är på jakt efter ett nytt kortfodral till din iPhone XR, låt mig säga att jag förstår din frustration. Jag tappade en gång ett plånboksfodral och det förstörde hela min vecka. Här är några alternativ som kanske tilltalar dig:

1. Smartish Plånboksslaktare Vol. 2 - Den här är en favorit bland många. Den är inte bara snygg utan också ganska robust. Den har denna greppvänliga textur vilket betyder mindre fumlande. Du kan få plats med omkring 3 kort plus lite kontanter bekvämt. Deras quirky designs sträcker sig från eleganta till ganska unika. Du kan få tag i en på Amazon eller Smartish officiella hemsida.

2. Vena vPendlare - Om hållbarhet och funktionalitet är det du letar efter, så är den solid. Den är lite på den bulkigare sidan, men stöd-ställningsfunktionen är fiffig för alla som gillar att streama på sin telefon. Den kan hålla cirka 3 kort. Fick denna från Amazon, och den har varit en pålitlig följeslagare.

3. Speck Presidio Plånboksfodral - Den här har den perfekta mixen av robusthet och minimalism. Håller upp till 3 kort och har ett utmärkt fallskydd (ca 3 meter!). Du kan hitta denna på Specks hemsida eller andra stora återförsäljare.

4. Spigen Slim Pansar CS - Detta är ett mer diskret alternativ som går under radarn. Kortfacket rymmer 2 kort, och fodralet i sig är supersnyggt och smalt. Spigens hemsida eller Amazon kommer att ha den.

5. OtterBox Strada Serien Fodral - Lite på den dyrare sidan men värt varje öre. Läderfinishen ger det ett klassigt utseende, och det kan hålla ett par kort. Du kan hitta detta på OtterBox hemsida.

Det handlar verkligen om vad som passar din stil och dina behov bäst. Jag rekommenderar personligen Smartish Plånboksslaktare Vol. 2 eftersom den bara har rätt blandning av stil, praktikalitet och hållbarhet. #personligupplevelse

Lycka till! :four_leaf_clover:

Jag har använt Vena vCommute ett tag nu, och jag har blandade känslor om det. Stödet är verkligen en livräddare för strömning och videosamtal, och det håller några kort säkert. Men det är lite klumpigt för min smak, särskilt om du är någon som håller sin telefon i framfickan.

Å andra sidan, Spigen Slim Armor CS får min röst för att vara smidigare och mer bekväm att bära runt, även om den håller färre kort. Det är som, prioriterar du att bära fler kort eller ha en smalare profil? Avvägningen är verklig.

Jag skulle vilja slänga in en till i mixen—Silk iPhone Wallet Case – Q Card Case. Vet inte varför den ofta förbises, men det är en fantastisk balans mellan stil och praktisk användning. Rymmer upp till 3 kort och lite kontanter, plus fodralet är ganska slimmat. Hittade min på Amazon, och den har hållit sig bra, även med mina klumpiga händer.

ärligt talat, om du verkligen behöver hållbarhet utan att offra för mycket stil, skulle jag luta mot OtterBox Strada Series Case. Ja, det är på den dyra sidan, men läderfinishen är förstklassig och stötskyddet är solidt.

Vad är din prioritet—maximalt kortutrymme eller en slimmad, snygg design? Det är den verkliga frågan.

Ärligt talat, har ni provat Case-Mate Plånboksfodral för iPhone XR? Den har den perfekta mixen av stil och funktion. Rymmer 3-4 kort plus kontanter, så den kan dubbla som en mini-plånbok. Lädern ger också en premiumkänsla. Du kan köpa en på Amazon eller direkt från Case-Mates webbplats.

Fördelar:

• Kvalitetskänsla i läder
  • Bra förvaring: 3-4 kort plus kontanter
  • Ger bra skydd mot tapp

Nackdelar:

• Något bulkigare än Spigen eller Smartish alternativ
  • Läder kan slitas över tid

Jag ser folk här som pratar om Smartish Plånbok Dräpare Vol. 2, som är hållbar och snygg men kom ihåg att den är begränsad till 3 kort. Om du behöver mer utrymme, kan Case-Mate vara ett bättre val. Den är lite bulkigare men mycket mer mångsidig.

Vena vCommute’s kickstand är cool, ingen tvekan, men inte alla vill ha extra bulk. Case-Mate Plånboksfodral tjänar ett liknande syfte utan att göra din telefon till en mini-tegelsten.

För de som är osäkra mellan OtterBox och Case-Mate, tänk på hur ofta du tappar din telefon kontra hur mycket du bryr dig om estetiken. OtterBox’s Strada Series är en best till hållbarhet men kan se lite, tja, robust ut medan Case-Mate fortfarande erbjuder hyfsat skydd utan att offra stil.

Slutlig tanke: Om du måste välja mellan en slank design och mer kortutrymme, och du är okej med lite bulk, bör Case-Mate Plånboksfodral vara en toppkandidat.‍