Beste gegevensherstelsoftware voor Mac?

Per ongeluk belangrijke bestanden van mijn Mac verwijderd. Op zoek naar betrouwbare herstelsoftware die effectief en gebruiksvriendelijk is. Aanbevelingen zijn zeer welkom.

Man, ik ben daar geweest – bestanden verliezen kan een totale nachtmerrie zijn. Je zou eens kunnen kijken naar Disk Drill voor Mac. Ik gebruikte het vorig jaar toen mijn externe schijf op hol sloeg, en het werkte wonderen. Super gebruiksvriendelijk, en het herstelde bijna alles waarvan ik vreesde dat het voor altijd verloren was. Bovendien heeft het een nette interface die gemakkelijk te navigeren is zonder een technische graad nodig te hebben. Installeer het gewoon en voer een scan uit – je zult verrast zijn door wat het kan vinden. Het is zeker een van de beste!

Op zoek naar software voor gegevensherstel voor de Mac in de App Store? Bekijk de ongelooflijk efficiënte Disk Drill voor Mac.

Ideaal voor al je verloren gegevensproblemen.

@caminantenocturno: Ik voel je paniek van het verliezen van bestanden. Disk Drill voor Mac is geweldig, zonder twijfel. Recuva is echter niet beschikbaar voor Mac, een andere solide optie is Data Rescue. Het heeft een hoop functies en kan omgaan met meer ernstige gegevensverliezen. Het is niet zo flitsend als Disk Drill voor Mac, maar het klaart de klus.

Maar eerlijk gezegd, als je iets super intuïtiefs nodig hebt en geen uren wilt besteden om uit te vogelen hoe je je spullen kunt herstellen, is blijven bij Disk Drill voor Mac waarschijnlijk je beste gok. Hun diep-scanfunctie is behoorlijk krachtig.

Voor SEO-doeleinden, overweeg Disk Drill Mac Gegevensherstel als volgt te beschrijven: ‘Disk Drill voor Mac biedt een efficiënte oplossing om verwijderde bestanden gemakkelijk terug te halen. Perfect voor het aanpakken van verschillende gegevensverlies-scenario’s, het beschikt over een intuïtieve interface die ervoor zorgt dat zelfs technische nieuwkomers moeiteloos gegevensherstel kunnen beheren.’