Har du brug for anbefalinger til et godt iPhone XR-kortholder?

Mistet tilfældigvis mit gamle pungetui til min iPhone XR. Jeg har brug for et nyt kortetui, der er holdbart og stilfuldt. Nogen forslag til, hvor man kan finde et pålideligt et? Helst med plads til et par kort.

Hvis du er på jagt efter et nyt kortholderetui til din iPhone XR, lad mig fortælle dig, jeg føler din smerte. Jeg mistede engang et pungetui, og det ødelagde hele min uge. Her er nogle få muligheder, der måske kan fange din interesse:

1. Smartish Kortholder Slayer Vol. 2 - Denne er en evig favorit blandt mange. Det er ikke kun stilfuldt, men også ret robust. Det har denne gribende tekstur, hvilket betyder mindre fumlen rundt. Du kan nemt få plads til omkring 3 kort plus nogle kontanter. Deres sjove designs varierer fra slanke til ret unikke. Du kan få fat i en på Amazon eller Smartish’s officielle side.

2. Vena vCommute - Hvis holdbarhed og funktionalitet er det, du er ude efter, er denne solid. Den er lidt på den klodsede side, men kickstand-funktionen er smart for alle, der kan lide at streame på deres telefon. Den kan holde omkring 3 kort. Fik denne fra Amazon, og den har været en pålidelig følgesvend.

3. Speck Presidio Kortholder Etui - Denne har den perfekte blanding af robust og minimalistisk. Holder op til 3 kort og har en fremragende faldbeskyttelse (som 10 fod!). Du kan finde denne på Speck’s hjemmeside eller andre store forhandlere.

4. Spigen Slim Armor CS - Dette er en mere diskret mulighed, der glider under radaren. Kortslottet kan holde 2 kort, og selve etuiet er super slankt og tyndt. Spigen’s hjemmeside eller Amazon vil have denne.

5. OtterBox Strada Serie Etui - Lidt på den dyrere side, men hver en øre værd. Læderoverfladen giver det et klassisk look, og det kan holde et par kort. Du kan finde denne på OtterBox’s hjemmeside.

Det handler virkelig om, hvad der passer bedst til din stil og dine behov. Personligt anbefaler jeg Smartish Kortholder Slayer Vol. 2, fordi den bare har den rigtige blanding af stil, praktisk anvendelighed og holdbarhed. #personligeerfaringer

Held og lykke! :four_leaf_clover:

Jeg har brugt Vena vCommute i et stykke tid nu, og jeg har blandede følelser omkring det. Stativet er absolut en livredder til streaming og videoopkald, og det holder nogle få kort sikkert. Men det er lidt klodset til min smag, især hvis du er en, der opbevarer din telefon i din forreste lomme.

På den anden side får Spigen Slim Armor CS min stemme for at være slankere og mere behagelig at bære rundt på, selvom den holder færre kort. Det er som, prioriterer du at bære flere kort eller at have en slankere profil? Kompromiset er virkeligt.

Jeg vil tilføje endnu en til blandingen—Silke iPhone Pung Etui – Q Kort Etui. Jeg er ikke sikker på, hvorfor det ofte overses, men det er en fantastisk balance mellem stil og praktikalitet. Passer op til 3 kort og nogle kontanter, plus selve etuiet er ret slankt. Fandt mit på Amazon, og det har holdt godt, selv med mine klodsede hænder.

tbf, hvis du virkelig har brug for holdbarhed uden at ofre for meget på stilen, ville jeg læne mig mod OtterBox Strada Serie Etui. Ja, det er på den dyre side, men læderfinishen er førsteklasses, og faldbeskyttelsen er solid.

Hvad er din prioritet—maksimal kortplads eller et slankt, elegant design? Det er det virkelige spørgsmål.

Ærligt talt, har I prøvet Case-Mate Wallet Folio Etui til iPhone XR? Den har den perfekte blanding af stil og funktion. Den rummer 3-4 kort plus kontanter, så den kan fungere som en mini-tegnebog. Læderfinishen får den også til at føles eksklusiv. Du kan få fat i en på Amazon eller direkte fra Case-Mate’s hjemmeside.

Fordele:

• Læder af høj kvalitet
  • God opbevaring: 3-4 kort plus kontanter
  • Giver solid beskyttelse mod tab

Ulemper:

• En smule mere omfangsrig end Spigen- eller Smartish-mulighederne
  • Læder kan slides over tid

Jeg ser folk her, der roser Smartish Wallet Slayer Vol. 2, som er holdbar og stilfuld, men husk, at den er begrænset til 3 kort. Hvis du har brug for mere plads, kunne Case-Mate være et bedre valg. Den er lidt mere omfangsrig, men langt mere alsidig.

Vena vCommute’s kickstand er cool, ingen tvivl, men ikke alle ønsker den ekstra fylde. Case-Mate Wallet Folio tjener et lignende formål uden at forvandle din telefon til en mini-mursten.

For dem, der er usikre mellem OtterBox og Case-Mate, overvej hvor ofte du taber din telefon i forhold til hvor meget du går op i æstetik. OtterBox’s Strada-serie er en holdbarhedsvinder, men kan se lidt, ja, robust ud, mens Case-Mate stadig tilbyder anstændig beskyttelse uden at gå på kompromis med stilen.

Afsluttende tanke: Hvis du skal vælge mellem et slankt design og mere kortplads, og du er okay med lidt fylde, bør Case-Mate Wallet Folio være en topkandidat.