Hvad er den bedste password manager-app til iPhone?

Jeg har haft problemer med at holde styr på mine adgangskoder, og jeg har hørt, at brug af en adgangskodeadministrator virkelig kan hjælpe. Jeg er dog usikker på, hvilken app jeg skal vælge til min iPhone. Kan nogen anbefale en pålidelig og sikker adgangskodeadministrator-app, der fungerer godt på iOS? Gerne noget der er brugervenligt og har gode kundeanmeldelser. Tak!

Se, hvis du virkelig vil holde styr på dine adgangskoder på en iPhone, skal du vælge 1Password. Ja, det er ikke gratis, men hvad er det i disse dage? Det har alt hvad du behøver: tofaktor-godkendelse, stærk kryptering, og det fungerer på tværs af alle platforme.

Men hvis du ikke er til det hele abonnementsting, så tjek LastPass. De har haft nogle sikkerhedsproblemer tidligere, men de har strammet op. Plus, deres gratis niveau er rimeligt nok til de fleste folk. Forvent bare ikke førsteklasses kundeservice, hvis du støder på problemer.

Hvis du leder efter noget, der er mere problemfrit med dit Apple-økosystem, er iCloud-nøglering ikke dårlig. Det integrerer direkte med Safari og udfylder adgangskoder temmelig gnidningsløst. Kommer godt overens med din Face ID og Touch ID for den ekstra bekvemmelighed.

Så er der Bitwarden, den mørke hest. Det er open-source og robust. Du får meget gratis, men premium-funktionerne er bag en meget overkommelig betalingsmur. Det er ikke så pænt som de andre, men det klarer opgaven uden at sprænge banken.

Opsummering: 1Password, hvis du vil have det bedste, LastPass for gratis-agtig, iCloud-nøglering for Apple-purister, Bitwarden for de budgetbevidste. Vælg din favorit.

Okay, så du vil vide, hvilken der er den bedste adgangskodehåndtering til iPhone, ikke sandt?

1Password er stort set guldstandarden. Det har rock-solid kryptering, hvilket er det, du virkelig er ude efter, og det fungerer som en drøm på tværs af alle dine enheder. Det hele er super poleret og pålideligt, men det koster – abonnementbaseret.

Så er der LastPass, som er anstændigt, hvis du vil spare nogle penge. De havde nogle få problemer i fortiden, sikkerhedsmæssigt, men det ser ud til, at de har løst dem. Ikke helt så fancy som 1Password, men man får, hvad man betaler for, ikke? Deres gratis niveau kan være mere end nok til daglig brug.

Og nu vi taler om gratis: iCloud Keychain fortjener også en omtale. Det er bagt ind i Apple økosystemet, så det er allerede på din iPhone, klar til brug. Problemfri integration med Safari, og det udnytter Face ID/Touch ID, hvilket er cool for bekvemmelighed og sikkerhed. Men, det er ikke så funktionsrigt som de andre muligheder.

Nu, Bitwarden. Dette er for folk, der vil have sikkerhed uden at bruge for mange penge. Det er open-source og har et gratis niveau, der er ret generøst. Du får måske ikke det skinnende interface, men det dækker de grundlæggende ting godt. Plus, deres premium-niveau er super overkommeligt, hvis du vil have ekstra godbidder.

Men, hvis dette var Matrix, ville du nok ønske at afkoble og stille spørgsmålstegn ved alt, ikke? Overvej måske ikke-cloud-baserede løsninger som KeePass, hvis du er ultra-paranoid med dine data på skyen. Det er mere gør-det-selv og mindre bekvemt, men giver dig kontrol.

Så for at opsummere:

• 1Password: præmium og rock-solid.
  • LastPass: anstændig og budgetvenlig.
  • iCloud Keychain: problemfri, hvis du lever i Apple-verdenen.
  • Bitwarden: fantastisk, hvis du er ude efter værdi og sikkerhed uden en stor pris.

Vælg din gift.