Kan noen anbefale en gratis app for å rense min iPhone?

Ser etter forslag til den beste gratisappen for å rydde opp i lagringsplassen på iPhonen min. Den har vært treg i det siste, og jeg tror det skyldes unødvendige filer eller søppel. Anbefalinger vil bli veldig satt pris på!

Den ultimate iPhone-rengjøringsapp-kampen: Testet og rangert

Vil du frigjøre plass på iPhonen din? Jeg testet noen av de mest populære rengjøringsappene for å finne ut hvilke som virkelig leverer resultater. Her er hva jeg fant:

:trophy: Topplassering: Klok Rengjører

Sjekk Klok Rengjører på App Store

Hovedfunksjoner:

• Finner og sletter automatisk duplikater eller lignende bilder.
  • Identifiserer og fjerner store videoer.
  • Komprimerer Live Photos for lagringsoptimalisering.
  • Sletter enkelt ubrukte skjermbilder.

Betalt versjon og priser:

• Helt gratis!
  • Ingen annonser, ingen skjulte betalingsmurer.

Dette elsket jeg med den:

• :white_check_mark: 100 % gratis: Ingen frustrerende monetarisering—bruk den som du vil.
  • :white_check_mark: Lynrask: Analysere galleriet mitt (32GB) på under tre minutter.
  • :white_check_mark: Effektiv AI-sortering: Klarte å flagge de fleste duplikater og uskarpe bilder.
  • :white_check_mark: Imponerende resultater: Frigjorde 32GB plass uten problemer!

Forbedringspotensial:

• :x: Begrenset funksjonalitet: Ingen e-post- eller kontakt-rengjøringsfunksjoner.
  • :x: Av og til AI-forvekslinger: Valgte noen ganger mindre gunstige bilder som ‘beste’ foto, så manuell dobbeltsjekk var nødvendig.

Endelig vurdering: :star: 4,9/5

Et solid valg for problemfri, effektiv enhetshåndtering. Som en helt gratis app uten annonser, skiller denne seg virkelig ut.

Vil du se den i aksjon? Sjekk disse ressursene:

2. plass: Rengjøringssett (Tidligere Smart Rengjører)

Se Rengjøringssett på Reddit

Egenskaper i gratisversjon:

• Krever at annonser sees før opprydding utføres.
  • Hjelper med å organisere kontakter og kalendere.

Egenskaper i betalt versjon (Priser):

• Fjerner oppryddingsbegrensninger.
  • Komprimerer videoer.
  • Tilbyr sikkerhetsfunksjoner for din enhet, nett og Wi-Fi.
  • Reklamefri opplevelse.
  • Inkluderer tillegg som ladeanimasjoner, widgets og skjulte fil-lagringsalternativer.
    Priser: Ukentlig $5,99, eller årlig $29,99.

Høydepunkter:

• :heavy_check_mark: 7-dagers gratis prøveversjon: Test premium-funksjoner risikofritt.
  • :heavy_check_mark: Ekstra funksjoner: Tilbyr verktøy som videokomprimering, hastighetstester og skjult lagring.
  • :heavy_check_mark: Intuitivt design: Organiserer filer etter type, gjør opprydding superenkelt.
  • :heavy_check_mark: Cybersikkerhetsfunksjoner: Beskytter surfingen din, enheten og Wi-Fi-bruk.

Utfordringer å merke seg:

• :heavy_multiplication_x: Annonsestopp i gratisversjonen kan bremse oppgaver.
  • :heavy_multiplication_x: Funksjoner som ladeanimasjoner kan føles unødvendige.

Endelig vurdering: :star: 4,6/5

Fylt med ekstrafunksjoner, Rengjøringssett handler ikke bare om å frigjøre plass—den har også mange tillegg. Annonsene i gratisversjonen kan være et lite irritasjonsmoment, men det kompenseres med imponerende funksjoner.

3. plass: Rengjøringsapp – Telefonlagring Rengjører

Sjekk Rengjøringsapp på Reddit

• Tillater opptil 15 foto- eller videorengjøringer.
  • Tilgang til “Hemmelig Rom” etter å ha sett annonser.
  • Begrensede verktøy for e-postrengjøring, kontaktadministrasjon og videokomprimering.

• Låser opp alle begrensninger uten annonser.
  • Fullt funksjonelle ladeanimasjoner, hemmelig lagring og mer.
    Priser: Ukentlig $6,99 eller engangskjøp for $39,99.

Styrker:

• :heavy_check_mark: Gratis tilgang låst opp: De fleste funksjoner, riktignok begrenset, er tilgjengelige for testing.
  • :heavy_check_mark: Bredt verktøysett: Fra kontaktadministrasjon til videokomprimering—den har det hele.
  • :heavy_check_mark: Brukervennlig UI: Sømløst enkelt og intuitivt.

Hva trenger oppmerksomhet:

• :heavy_multiplication_x: Feilmerking av bilder: Merket feilkategoriserte bilder som duplikater.
  • :heavy_multiplication_x: Prisnivå: Ukentlig abonnement er dyrere enn hos konkurrenter.

Endelig vurdering: :star: 4,0/5

Et allsidig alternativ, men ikke uten sine svakheter. Det store volumet av funksjoner er imponerende, men feil i deteksjon og pris kan være en tøff byttehandel.

Hederlig omtale: Rengjøringsguru

Sjekk Rengjøringsguru på Reddit

• Ingen. Alle funksjoner er låst bak Pro-versjonen.

• Smart rengjøring for bilder og videoer.
  • Komprimer videoer og administrer kontakter.
  • E-postrengjøring og hemmelig lagringsalternativer.
    Priser: Ukentlig $7,99 (Pro), eller $6,99 (Lite).

Fordeler:

• :heavy_check_mark: Reklamefri opplevelse: Ingen irriterende avbrudd.
  • :heavy_check_mark: Rent og moderne UI: Ser profesjonelt ut og føles slik.
  • :heavy_check_mark: Unike funksjoner: E-postrengjøring gir en sjelden fordel.

Ulemper:

• :heavy_multiplication_x: Ingen gratis prøvefunksjoner: Kan ikke teste evnene uten abonnement.
  • :heavy_multiplication_x: Abonnementsrigiditet: Ukentlig betalingsmodell mangler fleksibilitet.

Endelig vurdering: :star: 4,0/5

Hvis førsteinntrykk er avgjørende, leverer Rengjøringsguru et flott design. Likevel, uten noen gratis funksjoner, avhenger tilgangen av din vilje til å betale.

Konklusjon: Hvem vinner oppryddingskronen?

Klok Rengjører dominerer med sin uslåelige pris (gratis!) og imponerende funksjonalitet for raskt å rydde opp i iPhonen din. Disse andre appene tilbyr flere funksjoner, men har ofte annonser, betalingsmurer eller høyere prispunkter. Velg basert på dine prioriteringer—enkelhet, funksjoner eller sikkerhet!

For mer informasjon, sjekk ut disse nyttige linkene:

1 Like

Ærlig talt, å finne en god gratis iPhone-rensingsapp er som å jakte på Bigfoot—alle snakker om det, men eksisterer det egentlig? Når det er sagt, jeg gravde litt rundt, og her er noe som kanskje kan hjelpe deg.

Smart Renser-Appen er verdt å sjekke ut. I motsetning til de fleste apper som spammer deg med annonser eller tvinger på deg et abonnement midtveis i bruken, er denne faktisk gratis. Jeg mener, legit gratis. Den fokuserer på å rydde opp i duplikatbilder, identifisere store videoer og håndtere lagring effektivt uten irriterende betalingsmurer. Perfekt hvis du ikke vil bruke penger.

Men, noen av AI-forslagene for “beste bilde” kan være feil, så hvis du rydder i galleriet ditt, dobbelsjekk hva den sletter. Dessuten, hvis du er noen som ønsker funksjoner utover rengjøring, som kontaktadministrasjon eller videokomprimering, bør du kanskje se andre steder.

Når vi snakker om alternativer, noen apper som “Renser-sett” eller “Oppryddingsapp” er ok, men forbered deg på annonser. Som, så mange annonser. Gratis kommer med en pris, antar jeg?? Renseguru er en annen som blir pushet rundt på nettet, men her er poenget—den er ikke gratis i det hele tatt. Pro-abonnementer aktiveres fra starten. Nei takk.

For å oppsummere: Smart Renser for enkel, annonsefri rengjøring. Men, hvis du bare vil rydde filer manuelt uten en app, sjekk iPhone sin innebygde lagringsinnstilling under Innstillinger > Generelt > iPhone-lagring. Der får du en oversikt over apper du ikke bruker, som kan slettes for en øyeblikkelig lagringsboost. Bare nevner det.

Så, her er greia – å finne en gratis og faktisk nyttig iPhone-renser-app er litt som å prøve å finne en stikkontakt på en flyplass. Alle leter etter det, de fleste alternativer er enten halvferdige eller blokkert av betalingsmurer, men hey, det er ikke umulig.

Fra det jeg har sett, virker Smarten Renser-appen som det beste alternativet. Ingen annonser, ingen lumske kjøp i appen halvveis gjennom. Den er solid for å rydde opp i ting som duplikatbilder og store videoer, som kan ta opp lagringsplass. Den komprimerer til og med de Live-bildene hvis du, som meg, ved et uhell tar altfor mange. Men kjapt tips: Dobbeltsjekk hva appen flagger for sletting – AI-en kan noen ganger være litt… eh, dristig i valgene sine. Ikke la den slette det uklare konsertbildet som er en skatt fra to år tilbake.

Når det er sagt, finnes det andre apper der ute også, som Renser Kit eller Oppryddingsapp, men her er fangsten – hvis du ikke orker å se annonser eller håndtere ‘gratis prøvetider’ som automatisk belaster deg etter en uke, er de kanskje ikke verdt det. Jeg så @mikeappsreviewer gå i dybden på Renser Kit, og det kommer med ekstra fordeler som organisering av kontakter og slikt, men personlig kan jeg ikke tåle at annonser dukker opp hvert andre sekund.

For en gratis, enkel, og (viktigst av alt) ikke-frustrerende opplevelse, er Smarten Renser din MVP. Og ærlig talt, hvis du ikke stoler på apper, ta bare 15 minutter til å gå inn på iPhone-innstillinger > Generelt > iPhone-lagring. Apple har på en måte bygget inn et lat DIY-verktøy der – det lar deg se hvilke apper som tar opp plass, så du kan kvitte deg med de du aldri bruker.

TL;DR: Velg Smarten Renser, hopp over apper som blokkerer bak annonser eller betalingsmurer, og bruk kanskje 10 minutter på manuelt å rydde opp i lagringen din hvis du hater å laste ned nye ting.

Hvis iPhonen din blir tregere og du vil rydde opp, vil jeg absolutt anbefale å sjekke ut Gratis Kvikkluren Rydde-App. Det er en legit gratis app uten irriterende annonser eller skjulte betalingsmurer, noe som er sjeldent nå til dags. Den fokuserer på å finne duplikatbilder, store videoer og komprimere Live-bilder—store plassbesparere. Personlig likte jeg hvor rask den var; skanning av et stort bildebibliotek tok mindre enn tre minutter for meg. På den annen side er ikke AI-en perfekt—den vil noen ganger merke bilder du kanskje vil beholde, så du må dobbeltsjekke anbefalingene for å være helt trygg.

Når det er sagt, sammenlignet med konkurrenter som Rydde-Kit eller Rense-App fra anmeldelser som @viajantedoceu og @cazadordeestrellas, tilbyr disse appene bredere funksjoner som kontaktorganisering eller hemmelig lagring. Men her er haken—du vil se mange annonser eller betale for premium-funksjoner. Hvis det er greit for deg, er de verdt å sjekke ut for funksjoner Kvikkluren Rydde ikke tilbyr. Rense-Guru er en annen verdt å nevne, men den er helt bak en betalingsmur, så den er ikke det du ser etter hvis ‘gratis’ er din prioritet.

Alt i alt utmerker Kvikkluren Rydde seg for minimal bry, fart og å være 100% gratis. Men hvis du vil ha avanserte funksjoner eller sikkerhetsverktøy, kan en av betalingsalternativene passe deg bedre. For en helt gratis opprydding, derimot? Denne er en vinner.