Mistet ved et uhell den gamle lommebokdekselet til min iPhone XR. Jeg trenger et nytt kortholder som er holdbart og stilig. Noen forslag til hvor jeg kan finne en pålitelig en? Fortrinnsvis med nok plass til noen kort.
Hvis du er på jakt etter et nytt kortetui til din iPhone XR, la meg fortelle deg, jeg føler smerten din. Jeg mistet en gang et lommeboksdeksel, og det ødela hele uken min. Her er noen få alternativer som kanskje frister deg:
-
Smartish Lommebok Slayer Vol. 2 - Dette er en favoritt blant mange. Det er ikke bare stilig, men også ganske robust. Den har denne grippy teksturen som betyr mindre fomling rundt. Du kan passe rundt 3 kort pluss litt kontanter komfortabelt. Også, deres morsomme design spenner fra elegant til ganske unikt. Du kan få tak i en på Amazon eller Smartish’s offisielle nettsted.
-
Vena vCommute - Hvis slitestyrke og funksjonalitet er det du er ute etter, er denne solid. Den er litt på den klumpete siden, men kickstand-funksjonen er genial for alle som liker å strømme på telefonen. Den kan holde omtrent 3 kort. Fikk denne fra Amazon, og den har vært en pålitelig følgesvenn.
-
Speck Presidio Lommebok Etui - Denne har den perfekte blandingen av robust og minimalistisk. Holder opptil 3 kort og har utmerket fallbeskyttelse (som 10 fot!). Du kan finne denne på Specks nettsted eller andre store forhandlere.
-
Spigen Slim Armor CS - Dette er et mer lavprofilert alternativ som glir under radaren. Kortsporet kan holde 2 kort, og dekselet selv er super slankt og tynt. Spigen’s nettsted eller Amazon vil ha denne.
-
OtterBox Strada Serien Etui - Litt på den dyrere siden, men verdt hver krone. Lærfinishen gir det et elegant utseende, og det kan holde et par kort. Du kan finne denne på OtterBox’s nettsted.
Det handler virkelig om hva som passer din stil og behov best. Personlig anbefaler jeg Smartish Lommebok Slayer Vol. 2 fordi det bare har den rette blandingen av stil, praktiskhet og holdbarhet. #personligopplevelse
Lykke til!
Jeg har brukt Vena vCommute en stund nå, og jeg har blandede følelser om den. Støtten er absolutt en livredder for strømming og videosamtaler, og den holder noen få kort sikkert. Men den er litt klumpete for min smak, spesielt hvis du er en som holder telefonen i frontlommen.
På den annen side får Spigen Slim Armor CS min stemme for å være slankere og mer behagelig å bære rundt, selv om den holder færre kort. Det er liksom, prioriterer du å bære flere kort eller ha en slankere profil? Kompromisset er reelt.
Jeg vil kaste en til inn i miksen—Silk iPhone Wallet Case – Q Card Case. Ikke sikker på hvorfor den ofte blir oversett, men den er en fantastisk balanse mellom stil og praktisk bruk. Plass til opptil 3 kort og litt kontanter, pluss at selve dekselet er ganske slankt. Fant min på Amazon, og den har holdt seg godt, selv med mine klønete hender.
Ærlig talt, hvis du virkelig trenger noe holdbart uten å ofre for mye på stilen, ville jeg lent meg mot OtterBox Strada Series Case. Ja, den er på den dyre siden, men skinnfinishene er førsteklasses, og beskyttelsen mot fall er solid.
Hva er din prioritet—maksimal kortplass eller et slankt, elegant design? Det er det virkelige spørsmålet.
Ærlig talt, har dere prøvd Case-Mate Lommebok Folio Deksel for iPhone XR? Det har den perfekte blandingen av stil og funksjon. Holder 3-4 kort pluss kontanter, så det kan dobles som en mini-lommebok. Lærfinishen gjør at det føles premium også. Du kan nappe en på Amazon eller rett fra Case-Mate sitt nettsted.
Fordeler:
- Høy kvalitet lærfølelse
- God lagring: 3-4 kort pluss kontanter
- Tilbyr solid fallbeskyttelse
Ulemper:
- Litt klumpete enn Spigen eller Smartish alternativer
- Lær kan slites over tid
Jeg ser folk her skryter av Smartish Lommebok Slayer Vol. 2, som er holdbar og stilig, men husk at det er begrenset til 3 kort. Hvis du trenger mer plass, kan Case-Mate være en bedre passform. Det er litt mer klumpete, men mye mer allsidig.
Vena vCommute sitt kickstand er kult, ingen tvil, men ikke alle vil ha den ekstra bulk. Case-Mate Lommebok Folio tjener et lignende formål uten å gjøre telefonen din til en mini-murstein.
For de som er usikre mellom OtterBox og Case-Mate, vurder hvor ofte du mister telefonen kontra hvor mye du bryr deg om estetikk. OtterBox sin Strada Serie er et beist i holdbarhet men kan se litt, vel, robust ut mens Case-Mate fortsatt tilbyr anstendig beskyttelse uten å ofre stil.
Sluttomtanke: Hvis du må velge mellom et slankt design og mer kortplass, og du er ok med litt bulk, bør Case-Mate Lommebok Folio være en topp kandidat.